سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل و واردات آن

روغن شل و واردات آن

شل یکی از معروف ترین شرکت های نفتی شناخته می شود که با تولید و عرضه روغن های صنعتی باکیفیت و درجه یک توانسته است در اولویت انتخاب افراد جوامع قرار بگیرد. از انواع روغن صنعتی شل می توان به مواردی چون روغن صنعتی ریمولا، روغن صنعتی کسیدا، روغن صنعتی آلوانیا، روغن موتور الکسیا، روغن موتور کلاوس و روغن موتور شل هلیکس اشاره نمود. شرکت شل انواع بهترین و باکیفیت ترین روغن موتورها با قیمت بسیار مناسب با کارایی بالایی را عرضه و به فروش می رساند.

فعالیت های شرکت رویال داچ شل شامل تمامی صنایع نفت و گاز از جمله: اکتشاف، استخراج و پالایش نفت خام و گاز طبیعی و تولید مواد شیمیایی و فرآورده های پتروشیمی و نفتی در بر می گیرد.شرکت روغن شل به همراه شرکت های اکسان موبیل، شورون، بی پی و توتال به عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

شرکت روغن شل از بزرگترین تولید کنندگان برق در جهان و همچنین پیشتاز دز صنعت تولید انرژی های تجدید پذیر همانند تولید و پخش سوخت های زیستی، انرژی بادی، انرژی خورشیدی است. شرکت نفتی رویال داچ شل در بیش از 90 کشور جهان فعالیت می کند و بالغ بر 47 پالایشگاه در جهان دارد. این کمپانی به طور متوسط در روز 3/1 میلیون بشکه نفت خام تولید می کند. این شرکت همچنین صاحب بیش از 44,000 پمپ بنزین در سراسر آمریکا است.

شرکت نفتی شل به عنوان بزرگترین تولید کننده فرآورده های نفتی بخش اعظمی از تولیدات روغن صنعتی ، گریس و روانساز های صنعتی در جهان را به عهده دارد و در بیش از 90 کشور جهان این محصولات را عرضه می کند.

شرکت بازرگانی پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد یکی ازبزرگترین و برترین شرکتهای واردکننده روغن شل در ایران و خاورمیانه است.این شرکت با ارائه محصولات اصل و غیر تقلبی توانسته رضایت بالای مشتریان را در سراسر ایران و خاورمیانه جلب نماید و نام خود را به عنوان شرکتی معتبر در ذهن مشتریان عزیز ثبت نماید.