سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

روغن شل با انواع روانکارها

روغن شل با انواع روانکارها

شرکت نفتی رویال داچ شل (که معمولا با نام شِل نیز خوانده می شود) شرکت نفت ، گاز و تولید کننده روغن صنعتی و گریس است. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای بزرگی همچون لاهه،لندن دایر می باشد. 

شرکت شل از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. فعالیت های شرکت رویال داچ شل شامل تمامی صنایع نفت و گاز از جمله: اکتشاف، استخراج و پالایش نفت خام و گاز طبیعی و تولید مواد شیمیایی و فرآورده های پتروشیمی و نفتی در بر می گیرد.

شرکت روغن شل به همراه شرکت های اکسان موبیل، شورون، بی پی و توتال به عنوان پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می روند.

شرکت روغن شل از بزرگترین تولید کنندگان برق در جهان و همچنین پیشتاز دز صنعت تولید انرژی های تجدید پذیر همانند تولید و پخش سوخت های زیستی

، انرژی بادی، انرژی خورشیدی است. شرکت نفتی رویال داچ شل در بیش از 90 کشور جهان فعالیت می کند و بالغ بر 47 پالایشگاه در جهان دارد. این کمپانی به طور متوسط در روز 3/1 میلیون بشکه نفت خام تولید می کند. این شرکت همچنین صاحب بیش از 44,000 پمپ بنزین در سراسر آمریکا است.

شرکت نفتی شل به عنوان بزرگترین تولید کننده فرآورده های نفتی بخش اعظمی از تولیدات روغن صنعتی ، گریس و روانسازهای صنعتی در جهان را به عهده دارد و در بیش از 90 کشور جهان این محصولات را عرضه می کند.

شرکت پارسیس سگال پویا به مدیریت محسن بخشی نژاد مفتخراست که با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص خود انواع محصولات شرکت نفت شل ازجمله روغن صنعتی شل ، روغن موتور شل ، روغن دنده شل ، روغن هیدرولیک شل ، گریس شل و … را با قیمت مناسب عرضه نماید و آمادگی پخش و فروش و تهیه انواع محصولات شل در سراسر کشور و خاورمیانه را داراست. این شرکت با سالها تجربه درزمینه فروش و واردات روغن های شل توانسته اعتماد تعدادبالایی از مصرف کنندگان را جلب نماید وهرروز نیز به تعداد این مشتریان افزوده میشود و این نشان ازعملکرد درست این شرکت است.