سلام ، به سایت شرکت پارسیس سگال پویا خوش آمدید.

انتخاب روانکارهای مناسب در صنایع

انتخاب روانکارهای مناسب در صنایع

مزایای استفاده از روانکارها:
ارتعاش، بارهای مکانیکی بالا، آلودگی و رطوبت، تهدیدی برای عمر مفید قطعات هستند. مانند هر سیستم مکانیکی، قطعات متحرک در پمپ ها، کمپرسورها، فن ها و دمنده ها، ژنراتورها، جرثقیل ها، رانندگان، شیکرها، دنده ها و دریچه ها به روشی مناسب برای عملکرد مطلوب نیاز دارند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از روانکارها، بهبود عملکرد کارآمد و مناسب سیستم است و همچنین انتخاب روانکارها فرصت های جدید برای افزایش سرعت و بهره وری ایجاد می کنند.

علاوه بر کمک به کاهش ضایعات و کاهش خرابی زودرس ماشین، روانکار مناسب می تواند کارایی انرژی را افزایش دهد. همچنین روانکارها می توانند تأثیر فوری خود را با افزایش عمر دستگاه و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری قطعات داشته باشند. روانکارها دارای طیف گسترده ای از گریس های سنگین، روغن های صنعتی با کارایی بالا هستند که از تجهیزات شما محافظت می کنند.

انتخاب روانکارهای مناسب در صنایع

انتخاب روانکارهای مناسب در صنایع

روغن هایی که به طور موثری در معرض آلودگی قرار نمی گیرند، امکان ورود آلاینده ها را می دهند.
روانکارها دارای مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و تخریب، حفاظت ضد سایش، خواص ضد فشرده و جداسازی آب مفید می باشند. روانکارهای معدنی، چرخ دنده ها را تحت شرایط عملیاتی شدید قرار می دهند و منجر به صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم می شوند.
 روان کننده های غیر معدنی باعث می شوند تا دوره های بین تغییرات روغن، افزایش یابند.